11.2.12

lita på dig själv!

nattuggla... kroniskt... förmodligen sviterna av alldeles för många års nattjobb, men då var det värt det, ekonomiskt och "ledighetsmässigt". idag, njaaee.
borde verkligen vara trött nu, varit föreläsningar och tent i skolan idag (f.ö. big fail...) stallet i x-antal timmar, kört första intervalljobbet med guldfuxen efter vintervilan och sen bara myyyyst i stallet <3 nisse passade på att markera in sitt revir medan lill-terrier låg i sadelkammaren och surade, KALLT tycker hon! jag med egentligen, men ibland glömmer jag det :P

fick ett fint mail idag, en ny oväntad vän på andra sidan jorden. egentligen känner vi inte varann, men har ändå så mycket gemensamt! med mailet kröp flera år gamla sanningar fram, sånt jag egentligen redan visste men nu fick bekräftat. summa sumarum; put some trust in yourself!!!

mitt första blogginlägg EVER avslutas med det underbara ordspråket:


"Gud skapade mannen

 och sen sa han: nej, bättre kan jag,
och så skapade han kvinnan."
                                                                          adela rogers st. johns


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar