12.2.12

11 februari del 2...

11.2 har en till betydelse, min bror fyller år! så han var snäll och bjöd familjen på middag, uppskattat att få biff, sallad, hasselbackspotatis, rödvinssås :) tårta och melodifestivalen till efterrätt!

min bror är en klippa. han är genomsnäll, ställer upp i vått och torrt! när vi var yngre var det dock inte lika trevligt, vi bråkade jämt! mamma-stackarn slet nog sitt hår och funderade hur det någonsin skulle fungera :)

jag har f.ö lyckats att tvätta 5 maskiner, trots att jag missade min bokning av tvättstugan... den var igår... mamma tvättade en maskin till mig, lyckades tvätta tre efter att grannen va klar här hemma, och en hos min bror medan vi åt :) enda problemet är att jag har torkrummet fullt nu och det ska vara tömt imorgon bitti... så bara att kravla sig ut och ta ner tvätt nu :-O hoppas det hunnit torka!!



dagens ordspråk vet jag inte vem som skrivit:

"tro inte allt du hör
döm inte allt du ser
säg inte allt du vet"


tänkvärda ord...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar