15.2.12

alla hjärtans dag



detta postade jag på min fb igår 




Såhär inför alla hjärtans dag;

                          Jag är inte hemma på Alla Hjärtans-dag men det går bra att hänga alla blomsterkvastar,              
 kassar med choklad, söta kort och presenter runt dörrhandtaget.
Fina gåvor såsom resor, guld och diamanter kan du med fördel skicka rekommenderat.

Tack på förhand! ♥




ni vet så där som man gör, på skoj :)
men någon gjorde det verkligen :)
ett paket utanför min dörr ikväll... utan avsändare



1 kommentar:

  1. Så spännande, nu har du nåt kul att fundera på du!

    I min ungdom fick jag ett julkort från nån som kallade sej "romantikern". För något år sedan fick jag reda på vem det var ifrån då denna inte kunde hålla tyst längre. En kille som hade varit hopplöst förälskad i mej men inte vågat träda fram, hahaha! Jag har alltid undrat över det där kortet, nästan lite besviken nu då man vet vem det kom ifrån. Mystiken är borta.

    Du har väl oxo nån hemlig beundrare!/ Johanna

    SvaraRadera